.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : وضعیت بازار در مازندران نابسامان است
استاندار مازندران وضعیت بازار را در استان نابسامان و گلایه های مردم را از وضعیت گرانی به حق دانست و گفت: با این رویه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر شنبه در بازدید سرزده از بازار با اشاره به اینکه متأسفانه بخشی از کسبه محترمانه در حال کاسبی هستند، افزود: متأسفانه برخی از کسبه انصاف را رعایت نمی‌کنند و در جلسه‌ای با حضور تعزیرات و دستگاه‌های مرتبط تصمیم عاجل در این زمینه خواهیم گرفت.

وی با عنوان اینکه وضعیت بازار نابسامان است، افزود: گلایه مردم به حق است زیرا مغازه به مغازه قیمت‌ها متفاوت است واین مسئله مفهومی ندارد.

وی با اظهار اینکه قیمت پایه پرتقال ۱۰ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شده است، گفت: برای آنکه در بازار تعادل رعایت و تنظیم شود از جهاد کشاورزی درخواست شد تا نسبت به تنظیم قیمت‌ها اقدام شود.

حسینی پور از دستگاه‌های نظارتی خواست تا قیمت‌ها در میادین اصلی تره بار و خرده فروشی‌ها نظارت و رصد شود و گفت: بازدید امروز به دلیل گزارش‌هایی بوده که ارسال شد و وضعیت بازار خوب نیست زیرا سو استفاده در بازار کاملاً مشهود است.

استاندار مازندران گفت: یکسری از افراد در حال سو استفاده از بازار هستند و با این رویه و مسئله برخورد خواهیم کرد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.